Lézeres szemműtét

Napjainkban a lézerkészülékek használata a szemészetben is elterjedtek, és több fajtájuk ismert: pl. argon, krypton, Nd:YAg , és félvezető (dióda) lézerek. Felhasználási területük természetesen attól függ, hogy milyen szemészeti elváltozást kell gyógyítanunk vele.
A közvélemény számára a legismertebbek azonban a fénytörési hibák korrigálására szolgáló excimer lézerkészülékek.
Magánrendelésem keretében lehetőség van a legkorszerűbb technikával kivitelezett excimer lézeres szemműtétek végzésére.

Lézeres szemműtét ára

Az alkalmassági vizsgálat díja 10.000 Ft (60 perc)

PRK eljárás esetén: 125.000 Ft/szem

FEMTOLASIK eljárás esetén: 220.000 Ft/szem

Mostantól akár 12 havi részletre is!

Alkalmassági szemvizsgálat

A lézeres szemműtét előtt mindig el kell végezni egy szemészeti vizsgálatot. E vizsgálat célja tulajdonképpen az, hogy felderítsük, van-e olyan szembetegség, elváltozás, ami a lézeres szemműtét elvégzését ellenjavallja.

Fontos: a vizsgálat előtt a kontaktlencse viselést fel kell függeszteni minimum 7 napra.

A vizsgálat során pupillatágító csepp használatára is sor kerül, mely után a látás átmenetileg megváltozik, de a meglévő szemüveggel ez az átmeneti időszak áthidalható. Hölgyektől a smink használatának mellőzését kérjük.

A személyes adatok rögzítése után az előzmények felvétele, majd a szemek, szemhéjak, védőszervek megtekintése kezdődik. Ezt követi a látásélesség vizsgálata a pontos dioptria megállapítása céljából. A szem hátsó, mélyebb rétegeinek vizsgálata pupillatágításban és különböző műszerekkel történik. Ezek után a lézerkezelés miatt igen fontos szaruhártya vastagság mérésre is sor kerül, valamint a szaruhártya felszínének pontos feltérképezése a törőerő szempontjából.

Ha nem találunk ellenjavallatot képező elváltozást, a kezelés elvégzésének további akadálya nincs, nem marad más, csak a műtét időpontjának kiválasztása és a további teendők megbeszélése.

Hogyan készüljünk a műtétre?

A lézeres szemműtét előtt 7-14 nappal ne viseljen kontaktlencsét.

Hölgyek smink nélkül érkezzenek a kezelés napján.

Gyógyszer szedési szokásain ne változtasson, de nyugtatót ne vegyen be.

A szokásos módon étkezzen, de a nehezebb ételek, valamint alkohol fogyasztása nem javasolt.

Gondoskodjon kísérő személyéről is, mert kezelést követően nem tud gépjárművet vezetni.